Nowa edycja raportu Kantar Polska
Raportów opowiadających o pokoleniu Z było już na rynku dużo – bardzo, bardzo dużo.
Tak jak inne firmy badawcze, Kantar Polska przez lata badał młode osoby, ich wartości, zwyczaje zakupowe, reakcje na komunikacje marek czy sposób patrzenia na świat.
W 2018 roku stworzyliśmy projekt „GenZ” – raport, który odbił się szerokim echem wśród naszych Klientów i stał się dla nich jednym z głównych źródeł informacji o młodym pokoleniu.
Od tego czasu minęło jednak 5 lat – 5 bardzo ważnych lat, w ciągu których byliśmy świadkami wielu, drastycznie zmieniających rzeczywistość wydarzeń.
W tym czasie wychodziło coraz więcej badań i analiz traktujących o GenZ, które niejednokrotnie budziły kontrowersje bądź podziw wśród odbiorców.
Przyglądając się pracy naszej konkurencji oraz samodzielnie prowadząc nieustannie projekty poświęcone młodemu pokoleniu doszliśmy do przekonania, że wypadałoby w tym temacie postawić w końcu „kropkę nad Z” – podsumować naszą wiedze, ekspertyzy i materiały zebrane przez ten czas jak i odnieść się do stereotypów i opinii, które słyszeliśmy o młodych śledząc dyskurs na rynku.
Projekt GenZ 2.0 jest kumulacją tej ambicji – to badanie o wiele szersze niż to, które pokazaliśmy rynkowi w 2018 roku. Tak samo większe są też nasze oczekiwania, co do wiedzy jaką ma ono dostarczać.
W środku znajdziecie Państwo między innymi:
Etno-powrót do wszystkich badanych z 2018 roku oraz nowych (młodszych) bohaterów z którymi przeprowadziliśmy wywiady etnograficzne oraz spędziliśmy parę dni na specjalnie dopasowanych online communities.
Badanie desk research podsumowywujące wiedze i wnioski z najważniejszych badań naszej konkurencji, jak i naszych raportów globalnych.
Wyniki naszego autorskiego badania ilościowego, w którym staraliśmy się poruszyć tematy, których brakowało nam na rynku do tej pory.
Oddzielny blok komunikacyjny, który jest kumulacją 5 lat naszej pracy z klientami i młodymi odbiorcami i którego celem jest pokazanie na przykładach jak dokładnie mówić, pisać i pokazywać rzeczy młodym odbiorcom.
GenZ 2.0 to nie tylko kontynuacja naszego projektu z 2018 roku – to nasza wewnętrzna potrzeba by pokazać pokolenie Z nie jako wyidealizowaną czy przerysowaną młodzież, a jako prawdziwych ludzi osadzonych w bardzo skomplikowanym i niejednokrotnie zaprzeczającym sobie kontekście współczesnego świata.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i kontaktu.